Administrative Assistant – Oldenzaal

Waar ga jij aan de slag?

Als Administrative Assistant bij Europastry in Oldenzaal ondersteun je de financiële afdeling en ben je verantwoordelijk voor de frontoffice. Jij draagt zorg voor de (financiële) administratie, waardoor de gewenste (management-)informatie gegenereerd kan worden. Daarnaast ondersteun je de organisatie met adviezen en slimme oplossingen.

Wie is Europastry?
Europastry heeft tientallen jaren ervaring als grote naam in de Europese markt voor donuts, croissants en andere bakproducten. Sinds 2015 zijn zij ook in Twente te vinden. Op deze vestiging in Oldenzaal combineren zij het succes en de ambachtelijke kwaliteit van het Spaanse moederbedrijf met de kennis en ervaring van de bekende bakkerij Grand Duet, welke door Europastry in 2018 is overgenomen.

Wat krijg jij ervoor terug?
Jij komt te werken in een dynamische organisatie. In samenspraak met jouw leidinggevende is er structureel contact om jouw ontwikkeling te faciliteren. Verder krijg je via Europastry 25 vakantiedagen, 8% vakantietoeslag, een reiskostenvergoeding, maar ook belastingvoordeel op bedrijfsfitness.

Wat ga jij doen?

  • Verwerken van dagboek- en grootboekadministratie volgens procedures, zodat deze beheerd en beoordeeld zijn
  • Verwerken en boeken van de in- en verkoop facturen
  • Opstellen van betalingen en incasso’s
  • Signaleren van tekorten in de boekhouding en het verrichten van eventuele correcties en memoriaalboekingen
  • Verantwoordelijk voor het beheer en gebruik van de telefooncentrale
  • Verrichten van werkzaamheden van administratieve aard, zoals: bestellingen, inkooporders plaatsen voor productie, logistiek en techniek
  • Assisteren bij het tot stand brengen van productierapportages en ondersteunen bij de boekhoudkundige werkzaamheden
  • Uitvoeren van de diverse ondersteunende zaken op het gebied van facilitaire en office managementtaken
  • Debiteurenbeheer (klantcontact)
  • Uren controle van uitzendkrachten

Functie-eisen

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Afgeronde MBO+ opleiding op het gebied van bedrijfseconomie of bedrijfsadministratie
  • Minimaal 1-3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie
  • Je bent bekend met boekhoudkundige principes
  • Je hebt een goede beheersing van Excel en affiniteit met ERP-systemen
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift, Engelse taal is een pré
  • Je bent woonachtig in de omgeving Oldenzaal en in het bezit van eigen vervoer

Waar ben jij sterk in?

  • Je communiceert uitstekend en je bent klantgericht
  • Je bent iemand die goed kan organiseren & plannen en weet prioriteiten te stellen
  • Je bent accuraat, flexibel, stressbestendig en initiatiefrijk

Extra informatie

  • Aantal uren | 38