Assistent Controller – Delden

Waar ga jij aan de slag?

Voor Deltex in Delden, zijn wij op zoek naar een “uitgeslapen” Assistent Controller, die zich thuis voelt in een dynamische en groeiende omgeving. De Assistent Controller rapporteert aan de Business Controller.
Jij gaat mede aansturing geven aan de administratieve organisatie. Het is een veelzijdige, verantwoordelijke functie waarin (mede) verantwoordelijkheid is over de beheersing, verwerking en controle van de gehele financiële administratie, bestaande uit o.a. een juiste debiteuren- en crediteurenadministratie, betalingsverkeer, grip op tussenrekeningen, aangiften CBS en Omzetbelasting en verdere algemene administratieve taken. De doelstelling voor de Assistent Controller is verder tijdige oplevering van periodieke rapportages.

Wie is Deltex?
Deltex maakt al ruim 50 jaar beddengoed. In het Twentse Delden produceren zij dekbedden en hoofdkussens. Deltex werkt samen met bekende merken, zoals Cinderella en levert ook vele huismerken.

Deltex is een bedrijf met traditie, ambitie en een ondernemende cultuur. Met een vooruitziende blik, ervaring en kennis dragen zij bij aan een van de basisbehoeften van de mens: een goede nachtrust. Daartoe brengen zij kwaliteit, comfort en uitstraling met elkaar in evenwicht. Met als motto: “In slapen kunnen we alles!” De werksfeer is te omschrijven als informeel, collegiaal en daadkrachtig.

Wat ga jij doen?

  • Verwerken en controleren van de financiële administratie.
  • Opstellen en verder ontwikkelen van productie rapportages.
  • Voorbereiden van de maandafsluiting en periodieke rapportages (dag-, week-, maand-, jaarrapportages).
  • Bijhouden specificaties Tussenrekeningen.
  • Controle juistheid en volledigheid voorraadadministratie.
  • Analyseren en verbeteren van de operationele gang van zaken.
  • Verzorgen van de aangiftes omzetbelasting en verschillende CBS rapportages.
  • Signaleren en aanbrengen van verbeteringen binnen de financiële administratie.
  • Verzamelen en verwerken van urenregistratiesysteem.
  • Voorkomende werkzaamheden gerelateerd aan office management.

Wat wordt er van jou gevraagd?

  • Afgeronde HBO opleiding BE | Bedrijfseconomie | AA | Accountancy
  • Enkele jaren relevante werkervaring in soortgelijke functie
  • Ervaring in een productieomgeving is een pré
  • Goede contactuele eigenschappen, zowel mondeling als schriftelijk
  • Basiskennis van de Engelse en Duitse taal
  • Goede analytische eigenschappen
  • Goede kennis van ERP systemen en Microsoft Office pakket (met name Excel)

Waar ben jij sterk in?

  • Je bent een vlotte persoonlijkheid en communicatief sterk
  • Je bent praktisch ingesteld en ziet het werk liggen
  • Je bent een zelfstarter
  • Je vindt het leuk om in een hectische omgeving te werken
  • Je bent direct in je communicatie

Extra informatie

  • Uren | 30
  • Jouw werkdagen: Verdeeld over maandag, woensdag en vrijdag, aangevuld met dinsdag of donderdag.