Daljinder Sanghera heeft een nieuwe product ontwikkelt: de SENSEI-headset

Dit bericht is geschreven door Ike Hoppenbrouwer op 21-jul-17

Sensei

Bij Eqib | TECH volgen wij technische ontwikkelingen en progressie op de voet. Wij delen deze bevindingen wekelijks in ons online netwerk. Deze week: De SENSEI-headset.

De SENSEI-headset maakt het mogelijk dat een deskundige (mens of machine) een live weergave van de ruimte van de gebruiker ziet. Ook kan de deskundige helpen voorwerpen en plekken aan te wijzen met behulp van een laser en met de gebruiker te spreken om hem | haar door een taak heen te leiden. Extra informatie, zoals foto’s en videoclips, kan via de mobiele app naar de smartphone van de gebruiker worden verzonden.

Het doel van SENSEI is om mensen te helpen om zelf taken uit te voeren. Gebruikers kunnen contact leggen met een echt persoon of met het SENSEI-Bot-systeem. De echte persoon is op te roepen voor taken die uniek zijn of om creatieve problemen op te lossen, zoals probleemoplossing, diagnose of situaties die afwijkingen hebben. Bij standaard taken of situaties zoals het samenstellen van een IKEA-meubelset kan hulp worden gevraagd van de geautomatiseerde SENSEI-Bot-systeem. Gebruikers kunnen het soort expertise selecteren die zij graag zouden willen door middel van de mobiele applicatie.

Hieronder is een filmpje toegevoegd die in exact 90 seconden laat zien hoe de SENSEI werkt:


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *