Coördinator Assetmanagement – Enschede

Waar ga jij aan de slag?

Wil jij mee werken aan een omgeving waar mensen heel graag wonen en gewoon een mooie dag hebben? Voor Livio zijn wij op zoek naar een Coördinator Assetmanagement. Je levert vanuit deze nieuwe functie een belangrijke bijdrage aan de organisatie van optimaal ingerichte woon/zorg locaties.

Als Coördinator Assetmanagement ben je verantwoordelijk voor het optimaal exploiteren en laten renderen van de vastgoed portefeuille. Je ontwikkelt, exploiteert en optimaliseert de kwaliteit én kwantiteit van het vastgoed zodat de appartementen bezet en benut kunnen worden.

Daarnaast zorg je voor een kostendekkende en efficiënte exploitatie van de locaties. Bovendien geef je vorm aan het verhuurbeleid en concretiseer je deze in huurcondities, -overeenkomsten en tarieven. Je treedt op als opdrachtgever in projecten en je maakt onderdeel uit van een mooi team dat op een prettige manier met elkaar samenwerkt. Humor moet je zeker hebben en tegelijkertijd ben je serieus op de inhoud.

Het is een nieuwe functie, dat maakt het uniek en uitdagend! Tenminste als jouw kracht hier ook ligt. Jij bent verantwoordelijk voor een optimale inrichting van het assetmanagement als het gaat om de data. Dankzij jou weten alle partijen precies waar ze aan toe zijn. Je zorgt te allen tijde voor een heldere situatie, neemt graag initiatief en kunt commercieel handelen. Die analyse, rapportages en ook het advies daaromheen moet nadrukkelijk jouw passie hebben. Een waardevolle taak om Livio echt verder te helpen!

Wat krijg jij ervoor terug?
Als Coördinator Assetmanagement lever je waarde aan het verder professionaliseren van het proces rondom het vastgoed. Je gaat aan de slag in een vakgebied dat sterk in ontwikkeling is. Denk alleen al aan duurzaamheid van gebouwen. Actief meedenken is van belang! De functie is ingedeeld in FWG 50/55.

Wie is Livio
Livio is actief op het terrein van zorg, wonen en gezondheid. In hoofdzaak betreft dit zorg aan huis (verzorging, verpleging en begeleiding bij klanten thuis), verpleeghuiszorg en reguliere zorg in meer beschermde woonvormen, alsmede de zorg voor lichamelijk gehandicapten. Livio gaat uit van eigen regie van de cliënt. Vanuit een wijkgerichte benadering en in alle opzichten toegankelijk voor de cliënt.

Wat ga jij doen?

  • In kaart brengen, houden en analyseren van alle data rondom het vastgoed van Livio
  • Op basis van deze data opstellen van bijbehorende rapportages
  • Pro-actief adviseren van management en bestuur n.a.v. door jou gemaakte data analyses
  • Opstellen van SLA’s, contracten en wanneer nodig juridisch toetsen van de (verhuur) contracten
  • Creëren van overzicht en structuur rondom vastgoed, workflows e.d. en daar waar nodig aanscherpen
  • Frequente afstemming met de Manager Facilitair en Manager Control rondom data
  • Opstellen van businesscases rondom investeringsvraagstukken en voorleggen aan management en bestuur

Wat wordt er van jou gevraagd?

  • HBO of WO werk- en denkniveau in de richting van Vastgoed, bijvoorbeeld door een afgeronde opleiding richting bouw, huisvesting en vastgoed.
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving en hebt financiële vakkennis
  • Aantoonbare affiniteit met de dienstverlening van Livio

Waar ben jij sterk in?

  • Accuraat en Analytisch sterk
  • Je bent betrokken en neemt initiatief
  • Je houdt overzicht
  • Je bent communicatief sterk, goede adviesvaardigheden

Extra informatie

  • Aantal uren | 36
  • Een talentscan maakt onderdeel uit van de procedure
  • Sluitingsdatum voor sollicitaties is op 15 februari
  • De eerste gesprekken bij Livio vinden plaats op 7 of 8 maart