IT Support Engineer – Enschede

Waar ga jij aan de slag?

Krijg jij energie van het ondersteunen van gebruikers op het gebied van IT? Binnen een organisatie met een maatschappelijk belang waar jij aan bij kan dragen? Dan ben ik op zoek naar jou in de functie van IT Support Engineer bij Livio in Enschede!

Wie is Livio?
Livio is werkzaam op het gebied van zorg, wonen en gezondheid. Voornamelijk is dit zorg aan huis, verpleeghuiszorg, reguliere zorg en de zorg voor lichamelijk gehandicapten. Livio gaat uit van eigen regie van de cliënt. Bij Livio geloven ze in waardevolle zorg, ze vinden dat de keuze van de cliënt en de eigen regie daarbij centraal staan.

Samen met 2 collega’s op de servicedesk ben jij verantwoordelijk voor de gehele ontzorging van de medewerkers van Livio op het gebied van ICT. Dit doen zij door de architectuur en de ICT-diensten vorm te geven en te beheren. De organisatie werkt met SAAS- diensten en applicaties die worden gehost bij de leverancier. In nauwe samenwerking met de leveranciers van de diensten geven zij vorm aan deze ICT-diensten en maken zij afspraken met leveranciers over het te leveren dienstenniveau. Andere diensten zijn netwerk, telefonie en oproepsystemen; ook hiervoor levert de helpdesk ondersteuning aan de Livio medewerkers.
De ambitie van de IT-afdeling is om gebruikers steeds meer zelf verantwoordelijk te maken als het gaat om problemen inzake ICT. Jij krijgt een verantwoordelijke rol in deze ontwikkeling.

Wat krijg jij ervoor terug?
Als IT Support Engineer lever je waarde aan een verdere professionalisatie van de IT-afdeling ten gunste van de primaire dienstverlening van Livio. Je gaat aan de slag in een team, welke volop in ontwikkeling is. Met jouw directe collega’s ga je verder bouwen aan de optimalisatie. Gezien alle ontwikkelingen in en rondom de zorg kun je rekenen op continue uitdagingen. Actief meedenken is een must binnen deze organisatie die ertoe doet op maatschappelijk gebied! Livio vindt het belangrijk dat medewerkers zich verder ontwikkelingen, dat maakt dat jij veel mogelijkheden voor doorontwikkeling en het volgen van opleidingen.

Wat ga jij doen?

  • Jij bent het eerste aanspreekpunt voor gebruikers van de ICT binnen de organisatie, eerstelijns ondersteuning bij problemen en storingen
  • Indien nodig zet jij de complexere vraagstukken door naar de tweede lijn: SaaS aanbieders of andere leveranciers
  • Jij bent verantwoordelijk voor de regievoering en procesbewaking van het vraagstuk tot afhandeling en houdt gebruikers op de hoogte van stand van zaken
  • Jij draagt zorg voor de hardware voor medewerkers van Livio en biedt ondersteuning op locaties bij Livio met vragen of problemen omtrent de hardware
  • Samen met collega’s stel jij gebruikersinstructies op en onderhoud jij documentatie van Service desk werkzaamheden
  • Jij doet verbetervoorstellen voor procesoptimalisatie en efficiëntie op basis van geregistreerde meldingen en neemt deel aan interne project- en werkgroepen

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau met minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen de IT
  • Kennis van of ervaring met ITIL, Clouddiensten (Azure Microsoft omgeving) of de KCS methode is een pré
  • Kennis van Servicenow is zeer wenselijk
  • Heb jij ervaring binnen of affiniteit met de zorg? Dat is mooi meegenomen!

Waar ben jij sterk in?

  • Jij bent communicatief vaardig, klantgericht en sterk in het oplossen van problemen
  • Jij kan zowel zelfstandig als in teamverband werken binnen
  • Met weerstand kan jij op een juiste manier omgaan en weet mensen op een krachtige manier te overtuigen
  • Jij denkt van nature in processen

Extra informatie

  • Aantal uren | 32 – 36
  • Een assessment maakt onderdeel uitmaken van de procedure
  • Er wordt gevraagd naar een Verklaring Omtrent Gedrag