IT Support Specialist – Almelo

Waar ga jij aan de slag?

Ben jij klantgericht én vind jij het interessant om je te verdiepen in IT gerelateerde producten als echte productspecialist? En wil je dit doen binnen een klein bedrijf, waar intensief wordt samengewerkt? Dan zoeken wij jou voor de functie van IT Support Specialist bij Licentie2GO (onderdeel van 2GOSoftware) in Almelo.
Een bredere functie dan alleen support bieden bij de #1 softwarespecialist van Nederland & België!

Wie is Licentie2GO?
Licentie2GO is onderdeel van 2GOSoftware en is een interessant en groeiend bedrijf bestaande uit zeven personen en op zoek naar hun achtste collega! Licentie2GO is een onlineshop op het gebied van IT gerelateerde producten, waarbij telefonische (vooral installatie) support wordt geboden als aanvulling op de handleidingen en ‘selfservice terminal’. Betrouwbaarheid, ontzorgen en service staan hoog in het vaandel, kortom de klant = koning.

Het Supportteam waar jij deel van uit gaat maken bestaat op dit moment uit drie collega’s en is een hecht en jong team dat staat voor goede en professionele klantbeleving.
Binnen het bedrijf heerst een ‘ons-kent-ons mentaliteit’. Het familiaire gevoel, de gebondenheid en informaliteit zijn hier dan ook echt terug te vinden. Een platte organisatie waar mensen echt plezier hebben in hun werk.

Wat krijg jij ervoor terug?

  • Een leuk, gezellig en informeel bedrijf waar veel onderling contact is en waar je de mogelijkheid krijgt om jezelf verder te ontwikkelen! Opleidingsmogelijkheden (bijv. middels betaalde trainingen of cursussen). Jij groeit mee met de organisatie!
  • Jouw kennis en kunde wordt zeer gewaardeerd. Omdat het een kleine organisatie is, mag jij meedenken in optimalisatie van processen, gebruiksgemak of de geboden service
  • Naast een marktconform salaris, 8% vakantietoeslag, TVT-regeling kan jij rekenen op een prima pensioenopbouw en reiskostenvergoeding
  • Flexibiliteit qua werktijden en software van de zaak, waaronder ESET Beveiliging, Microsoft 365 en Acronis Back-up

Wat ga jij doen?

  • Via telefoon, e-mail of chat help en adviseer jij de klant met het kiezen en/of gebruiken van de vele softwareproductmogelijkheden (zowel in het Nederlands als Engels)
  • Doordat jij op de juiste manier doorvraagt, krijg jij de klantvraag helder en kan jij deze met de juiste oplossing beantwoorden
  • Jij bent de schakel tussen klant en de organisatie: gestelde klantvragen bieden jou dé kans om de webshop te verbeteren
  • Met jouw kennis en kunde zorg je ervoor dat het aanbod op de website, de promotie daarvan en handleidingen verbeterd worden
  • Jij vindt het interessant om je te verdiepen in de gehele klantreis en hierin verbeterslagen te maken: van binnenkomst tot betaling!
  • Op termijn wordt er van je verwacht dat je ook een deel ’s avonds of in het weekend werkt (uiteraard mag dit vanuit huis en ben je de gewerkte uren doordeweeks vrij)

Wat wordt er van jou gevraagd?

  • Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding
  • Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands én Engels (spraak en geschrift)
  • Ervaring als supportmedewerker is zeker een pré
  • Heb jij daarnaast ook nog een achtergrond in of ervaring met IT? Dan is dat helemaal mooi meegenomen!
  • Interesse om jezelf verder te ontwikkelen in bijvoorbeeld: DTP, Photoshop, verkoop, webshop optimalisatie? Daar krijg jij bij Licentie2Go zeker de mogelijkheid voor!

Waar ben jij sterk in?

  • Jij bent geduldig, empathisch en nauwkeurig
  • Jij bent oplossingsgericht
  • Jij bent communicatief sterk en klant- en servicegericht
  • Jij bent collegiaal en kunt goed samenwerken
  • Jij hebt een sterk inlevingsvermogen en kunt met geduld problemen telefonisch uitleggen en oplossen

Extra informatie

  • Aantal uren | 32 – 38 uur