Logo Ricoh Document Center

Medewerker Binnendienst – Enschede

Waar ga jij aan de slag?

Staat de klant bij jou voorop en weet jij orders op een accurate wijze te verwerken? Ben jij ondernemend en ga jij door waar anderen het af laten weten? Dan zijn wij op zoek naar jou in de functie Medewerker Binnendienst bij Ricoh Document Center in Enschede. De functie is in te vullen voor 24 tot 32 uur in de week.

Wie is Ricoh Document Center?
Ricoh is marktleider op het gebied van printers & multifunctionele producten en de daaraan gerelateerde services. Daarnaast zijn ze gespecialiseerd in het vereenvoudigen van scanprocessen en het efficiënter inrichten en optimaliseren van arbeidsintensieve werkprocessen.

Ricoh kent 12 Document Centers in Nederland, daarmee bedienen zij het regionale MKB segment en semi overheid in de Nederlandse markt. Zij bieden het beste van twee werelden: enerzijds de knowhow van het wereldwijde (kennis)netwerk van Ricoh en anderzijds de kunde van medewerkers van het regionale Ricoh Document Center die als geen ander de lokale markt kennen. Jij werkt vanuit het Document Center in Enschede, vanuit hier wordt de MKB markt van het oostelijke deel van Overijssel en een deel van Gelderland bediend.

Wat krijg je ervoor terug?
Jij komt te werken in een ambitieuze en hardwerkende werkomgeving met enthousiaste collega’s. Naar mate je langer in dienst bent worden je werkzaamheden ook steeds verder uitgebreid waardoor je een heel divers takenpakket krijgt en waarbij je met alle facetten in de organisatie te maken krijgt. Verder krijg je veel vrijheid en is er ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Wat ga jij doen?

  • Beantwoorden van diverse klantvraagstukken, zowel per mail als telefonisch
  • Intensief samenwerken met en ontlasten van de Backoffice manager
  • Contact onderhouden (breed) met klanten
  • Vraagstukken neerleggen bij andere collega’s en leveranciers en deze opvolgen
  • Orderverwerking
  • Financiële afwerking en het opmaken van lease contracten
  • Coördineren van het proces vanaf de deal tot oplevering
  • Inventariseren van gemaakte afspraken, niet alleen intern, maar ook richting het Ricoh hoofdkantoor

Wat wordt er van jou gevraagd?

  • HBO werk- en denkniveau
  • Twee tot drie jaar aansluitende werkervaring
  • Affiniteit met de ICT markt is mooi meegenomen
  • Goede kennis van MS Office

Waar ben jij sterk in?

  • Jij bent dienstverlenend ingesteld en staat sterk in je schoenen
  • Jij werkt gestructureerd en kan procesmatig denken en handelen
  • Jij hebt flexibele instelling en je bent open en sterk in je communicatie
  • Jij bent proactief en doorziet complexe vraagstukken/contracten en je kunt hier snel op acteren

Extra informatie

  • Aantal uren | 24 – 32
  • Een Talentscan maakt onderdeel uit van deze procedure