RPC Bebo in Deventer

Medewerker Customer Service & Supply Chain – Deventer

Waar ga jij aan de slag?

Ben jij op zoek naar the best of both worlds? Een nieuwe uitdaging waarin jij actief bent met commercie én supply chain en waar geen dag hetzelfde is? Dat kan in de functie Medewerker Customer Service & Supply Chain bij RPC Bebo in Deventer! Een zelfstandige functie waarin jij echt verantwoordelijkheid kunt pakken!

Jouw doel? Zorgen voor tijdige en juiste levering van producten tegen de optimale condities!

Wie is RPC Bebo?
RPC Bebo is Europees marktleider in het produceren van gethermoformeerde verpakkingen en levert verpakkingsoplossing aan de levensmiddelenindustrie. Bij RPC Bebo in Deventer worden koffie capsules geproduceerd en Convenience Food Service producten van RPC verkocht. RPC Bebo in Deventer biedt jou een uitdagende en zeer veelzijdige functie in een dynamische organisatie. Je maakt deel uit van een sterk team dat bestaat uit vier gedreven collega’s! Een afwisselende functie met diverse aandachtsgebieden; Sales, Customer Service én Supply Chain!

Wil jij de organisatie op korte termijn werk uit handen nemen en het team komen versterken?

Wat jij ervoor terug krijgt?
Een uitdagende en afwisselende baan bij een mooie internationale productie omgeving. Je komt te werken in een platte organisatie waar een prettige en informele werksfeer heerst en je wordt opgenomen in een fijn team. Een organisatie waarbij je stabiliteit wordt geboden.

Wat ga jij doen?

  • Voorbereiden van mailings en publicaties
  • Beheren en up to date houden van de database (gegevens van klanten, prospects en leveranciers)
  • Vergroten van de naamsbekendheid door het doen van acquisitie
  • Plannen van acquisitiegesprekken
  • Opstellen van concept offertes en voorcalculatie en de opvolging hiervan, hiervoor verzamel jij alle benodigde informatie van de wensen en eisen van de klant
  • Verzamelen van informatie over de klant en kredietwaardigheid van de klant
  • Bewaken van de debiteurenstaat
  • Doorvoeren van prijscorrecties in prijslijsten (dit bespreek je met het Accountmanagement)
  • Opstellen en invoeren van orders en de bewaking van orders met klanten en de interne organisatie
  • Toezien op correcte facturatie en betalingen
  • Uitrekenen van bonussen
  • Actief informeren van klanten over de te leveren artikelen, de voorraden en de voortgang van lopende orders
  • Ondersteunen bij operationele werkzaamheden in overleg met de Supply Chain & Customer Service Manager
  • Aanleggen en boeken van productieorders
  • Inkopen en bewaken van levering van goederen
  • Vergroten van de voorspelbaarheid van de orderportefeuille door o.a. regelmatig te informeren bij klanten naar toekomstige orders (prospects)
  • Afgeven van forecasts

Wat wordt er van jou gevraagd?

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Minimaal één jaar aansluitende werkervaring
  • Kennis van commercie en inkoop
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Kun jij ook goed Duits? Dat is een sterke pré!

Waar ben jij sterk in?

  • Jij beschikt over sociale en communicatieve vaardigheden en weet een goede relatie met in- en externe leveranciers op te bouwen en te behouden
  • Jij werkt gestructureerd, kunt je prioriteiten stellen en weet het overzicht te bewaren
  • Jij bent loyaal en collegiaal
  • Jij bent proactief en hands on!
  • Jij neemt initiatieven en durft gewoon te doen!

Extra informatie

  • Aantal uren | 32 (vier werkdagen in overleg af te stemmen)
  • Een talentscan maakt onderdeel uit van deze procedure