Logo Larcom Oldenzaal Ommen vacature

Medewerker Personeelsadministratie – Ommen

Waar ga jij aan de slag?

Ben jij van nature een teamplayer met een proactieve en resultaatgerichte manier van werken? Wij zoeken een Medewerker Personeelsadministratie bij Larcom in Ommen die energie uitstraalt en sfeer brengt op de afdeling.

In deze afwisselende functie voer je samen met je collega’s de personeelsadministratie uit. Daarnaast bied je procedurele ondersteuning aan de HR adviseurs bij de uitvoering van hun werkzaamheden.

Wie is Larcom?
Larcom is een regionaal werkleerbedrijf met een aantal vestigingen in Overijssel. Zij verricht maandelijks voor circa 1600 medewerkers de verloning en begeleiding binnen het eigen werkleerbedrijf, voor inleners en externe opdrachtgevers.u0003

“Bij Larcom geloven we in de waarde van werk, wij zijn een toonaangevend werkleerbedrijf met een uitgebreide infrastructuur en een ervaren team van betrokken professionals. Wij geloven in samenwerken en zien ons als verbindende schakel tussen doelgroep, overheid en bedrijfsleven. Zo brengt Larcom mensen van afstand naar bijdrage”.

Wat krijg jij ervoor terug?
Een functie binnen een groeiend bedrijf waar jij deel uit maakt van een betrokken en collegiaal team. Jij krijgt een salaris conform inschaling CAO Larcom, afhankelijk van kennis en ervaring. Daarnaast heb je de beschikking over een individueel keuze budget van 17,05%, o.a. opgebouwd uit vakantietoeslag en vaste eindejaarsuitkering, dat kan worden ingezet voor verschillende doelen bijvoorbeeld aankoop extra verlof, opleiding of belastingvrije vergoeding reiskosten woon-werkverkeer.

Wat ga jij doen?

  • Personeelsmutaties controleren en accorderen in het systeem
  • Opstellen van arbeidscontracten
  • Verrichten van administratieve werkzaamheden voor bijvoorbeeld: werving en selectie, aanstellingen, verzuimmeldingen en beëindiging dienstverbanden
  • Onderhouden van contacten met diverse instanties
  • Meedenken over verbeteringen in processen en structuren en verdere professionalisering van de organisatie
  • Geven van informatie aan medewerkers met betrekking tot de toepassing van (personele) regelingen of procedures en primaire arbeidsvoorwaarden

Wat wordt er van jou gevraagd?

  • Afgeronde MBO-4 opleiding richting HRM of SJD
  • Enige jaren ervaring in een vergelijkbare functie
  • Kennis van personeelsinformatiesystemen (AFAS is een pré)
  • Cijfermatig inzicht
  • Inzicht in processen
  • Kennis van nieuwe wet- en regelgeving met betrekking tot de doelgroep(en) is een pré
  • Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Waar ben jij sterk in?

  • Je beschikt over goede contactuele eigenschappen en hebt een flexibele instelling
  • Jij bent klantgericht en kwaliteitsbewust
  • Jij bent een achter aanpakker, nauwkeurig en weet altijd het overzicht te houden

Extra informatie

  • Aantal uren | 28-32
  • Een talentscan maakt onderdeel uit van deze procedure