Personal Assistant – Rijssen

Waar ga jij aan de slag?

In de functie Personal Assistant voer jij PA-werkzaamheden uit voor de Directeur van Reggeborgh Vastgoed en een Lid van de Hoofddirectie van de Reggeborgh Groep. Met jouw vooruitziende blik en hoge mate van zelfstandigheid pak jij (uit eigen initiatief) zaken op. Daarvoor is het belangrijk dat je sterk in je schoenen staat en van aanpakken weet.

Je krijgt een zeer afwisselende rol, weet snel te schakelen en zaken uit handen te nemen voor de Directeur. Op pro-actieve wijze ondersteun je hem en de overige directieleden, je bent daarin zeer dienstverlenend, denkt mee, denkt vooruit en ontzorgt.

Wie is Reggeborgh Vastgoed Management BV?
Jij gaat werken bij Reggeborgh Vastgoed Management BV. Deze organisatie verricht de asset en property managementactiviteiten voor de vastgoedportefeuille (in zowel binnen- als buitenland) van Reggeborgh Vastgoed BV. Het gaat hier om een functie van minimaal 32 uur per week, bij voorkeur 40 uur per week.

Wat krijg jij ervoor terug?

  • Een zeer afwisselende functie bij een top 5 organisatie in de vastgoedmarkt
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en zelfstandigheid
  • Het bedrijf groeit enorm en daarmee ook jouw rol
  • Passend salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden

Wat ga jij doen?

  • Zelfstandig afhandelen van in- en uitgaand telefoonverkeer voor de directie
  • Verzorgen van mail en agendabeheer voor de directie
  • Presentaties voorbereiden
  • Zorgdragen dat de diverse stukken en cijfers tijdig ontvangen worden
  • Zorgdragen voor het tekenen van diverse stukken
  • Inplannen, voorbereiden en notuleren van vergaderingen
  • Bewaken van de actielijsten
  • Verzorgen van de dossiervorming
  • Boeken van vluchten
  • Boeken van hotels voor directie en gasten
  • Regelen van aanvullend vervoer waaronder het inplannen van de directiechauffeur
  • Coördinerende taak met betrekking tot de facilitaire zaken op kantoor
  • Diverse voorkomende werkzaamheden met betrekking tot privézaken van de familie

Wat wordt er van jou gevraagd?

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Een afgeronde secretariële opleiding Schoevers of gelijkwaardig of HBO richting Hospitality, Hogere Hotelschool, Facilitair of Vastgoed
  • Ongeveer 10 jaar relevante werkervaring als Management Assistent, Personal Assistent (PA), Directiesecretaresse of een ondersteunende dienstverlenende functie
  • Uitstekende kennis van Microsoft office
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Goede kennis van de Duitse en Engelse taal is een pré

Waar ben jij sterk in?

  • Jij hebt een zeer dienstverlenende houding en talent voor plannen en organiseren
  • Jij bent flexibel en weet je daardoor makkelijk aan te passen aan diverse omstandigheden
  • Jij bent communicatief sterk en staat stevig in je schoenen
  • Jij hebt een proactieve houding en werkt accuraat
  • Integriteit staat bij jou voorop

Extra informatie

  • Aantal uren | 32 – 40