Service Coördinator – Groenlo

Waar ga jij aan de slag?

Een technisch en functioneel sparringpartner die verbetertrajecten initieert. Dat is de Meewerkend Service Coördinator waar wij naar op zoek zijn voor Mueller in Groenlo.
Als Meewerkend Service Coördinator ben je verantwoordelijk voor de operationele aansturing van je teamleden van de afdeling Service Desk. De afdeling Service Desk doet er alles aan om de klant en de monteurs zo optimaal mogelijk te bedienen. Ondanks dat zij zelfsturend zijn ondersteun en stimuleer je hen om de kwaliteit van onze service te verbeteren.

Zoals gezegd ben jij sparringpartner op zowel technisch als functioneel vlak en ga jij verbetertrajecten initiëren. Denk hierbij aan organisatorische zaken, zoals het verzorgen van een optimale planning en bezetting, communicatie met andere afdelingen, maar ook persoonlijke ontwikkeling door bijvoorbeeld ontwikkelplannen op te stellen. Je zorgt ervoor dat iedereen met plezier kan werken, zich persoonlijk kan ontwikkelen en dat de afdeling optimaal is ingericht om 24 uur per dag, 7 dagen in de week service te verlenen.

Wie is Mueller?
Mueller ontwerpt, produceert en onderhoudt roestvaststalen producten voor de zuivel, voedingsmiddelen- en procesindustrie. Voor de zuivel- en bierindustrie bestaat een range standaard producten, zoals melkkoel- en biertanks. Naast deze seriematige productie is Mueller ook gespecialiseerd in ontwerp en productie volgens klantspecificaties, van enkelstuks tot kleine series. Mueller BV is onderdeel van Paul Mueller Company in Springfield (VS) en bestaat uit ca. 250 medewerkers.

Wat krijg jij ervoor terug?
Mueller kenmerkt zich als een dynamisch, internationaal opererende organisatie met een nuchtere en open sfeer. Pluspunt is dat je gaat werken bij een organisatie die een bijdrage levert aan een goede én gezonde voedselvoorziening op de wereldmarkt. Bij Mueller telt dus ook het maatschappelijke belang. Bij Mueller krijg je veel ruimte voor eigen inbreng, veel zelfstandigheid en is er ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling. Je wordt uitgedaagd tot ontplooiing, creativiteit en ondernemerschap. Mueller vindt het erg belangrijk dat jij op je plek zit binnen het bedrijf.

Wat ga jij doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor de day-to-day operatie op de afdeling Service
  • Je bent verantwoordelijk voor de planning van de monteurs
  • Je staat op professionele en adequate wijze klanten te woord
  • Je stuurt de medewerkers op de afdeling aan op ontwikkeling en resultaat
  • Je initieert verbetertrajecten om het service-level van Mueller verder te verbeteren

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Ervaring met inplannen en aansturen van monteurs
  • Goede communicatieve eigenschappen
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Affiniteit met techniek is een must

Waar ben jij sterk in?

  • Je bent proactief en niet bang om handen uit je mouwen te steken
  • Communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk
  • Enthousiaste persoonlijkheid met technische affiniteit
  • Stressbestendig, doortastend, ambitieus en resultaatgericht
  • Je kan snel schakelen en bent een teamplayer

Extra informatie

  • Aantal uren | 32 – 40
  • Een talentscan maakt onderdeel uit van de procedure