Servicedesk medewerker – HENGELO (OV)

Waar ga jij aan de slag?

Hou jij niet van starre belscripts, maar wel van tevreden klanten? Ben jij de ICT-held en remote-servicedeskundige? Dan zijn wij op zoek naar jou in de functie van Servicedeskmedewerker voor onze opdrachtgever: een automatiseringsonderneming in Twente.

Die ene expert die je altijd kunt bellen over problemen? Dat ben jij voor de klanten. Zij zijn voor deze opdrachtgever namelijk écht koning. De organisatie doet er altijd hun uiterste best voor om de software zo probleemloos mogelijk te laten draaien, maar een stroomstoring, verkeerde instelling of verdronken handheld zorgen soms toch voor een uitdaging. En die heb jij zó opgelost. Stevige eerste- en tweedelijnssupport plús systeembeheer op het gebied van POS-automatisering, jij voelt je er in thuis. Zonder stoffig belscript, want met jouw persoonlijke aanpak hangt elke klant met een glimlach op. Samen met 220 betrokken collega’s ga jij aan de slag. Met softwareontwikkeling, projectmanagement, systeemimplementatie, helpdesk en technische dienst in eigen beheer biedt deze opdrachtgever zekerheid voor de klant.

Wat krijg jij ervoor terug?
Jij krijgt een goed salaris, want dat ben je waard. Mét daarbij een rits mooie secundaire arbeidsvoorwaarden: dagelijks een verse lunch van de zaak, extra vakantiedagen, opleidingsmogelijkheden, een actieve personeelsvereniging en regelmatig leuke uitjes zoals een theaterbezoek. Verder vind je geen strenge hiërarchie, maar juist de sfeer van een familiebedrijf. Op vrijdag dus gewoon met z’n allen een biertje doen.

Wat ga jij doen?

  • Verantwoordelijk voor de eerste- en tweedelijnssupport
  • Analyseren van aangedragen issues en deze zoveel mogelijk zelfstandig oplossen
  • Registeren van alle ICT-meldingen in het systeem op een overzichtelijk manier
  • Ondersteunen van de technische dienst op afstand bij incidenten op locatie, installeren, configureren en uitvoeren van remote updates

Wat wordt er van jou gevraagd?

  • Afgeronde MBO- of HBO- opleiding richting ICT
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Kennis van logistieke en boekhoudkundige processen is een pré

Waar ben jij sterk in?

  • Jij hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Jij bent flexibel en communicatief vaardig
  • Jij bent servicegericht en klantvriendelijk

Extra informatie

  • Aantal uren | 40