Sr. Commercieel Binnendienst Medewerker – Vroomshoop

Waar ga jij aan de slag?

“Je slaapt gewoon iets beter als je jouw droombaan hebt”.

Maak jij graag ambassadeurs van klanten door ze met jouw enthousiasme en proactieve houding te helpen bij het maken van de juiste productkeuze? Vind je het daarnaast leuk om je collega’s te begeleiden en aanspreekpunt te zijn voor andere afdelingen? En dit alles binnen een dynamische en veranderende omgeving? Dan maakt jouw carrière een landing bij Hilding Anders Nederland. Hilding Anders Nederland is op zoek naar een Senior Commercieel Binnendienst Medewerker.

Wie is Hilding Anders Nederland?
Hilding Anders Nederland is een toonaangevende fabrikant van bedden en matrassen in Europa, Rusland en Azië. Van basic tot zeer exclusief en met succesvolle hoofdmerken en aanvullende private labels. Hilding Anders is gevestigd in 40 landen en met 9500 collega’s wereldwijd zetten zij zich in om een goede nachtrust te realiseren voor iedere consument. Het hoofdkantoor is gevestigd in Zweden, jij bent actief vanuit de productielocatie in Vroomshoop.

Het team
Bij Hilding Anders heb je, in het kleinschalige team, als Senior Commercieel Binnendienst Medewerker een afwisselende en uitdagende baan. Het ervaren team in het hart van de organisatie is gezamenlijk verantwoordelijk voor de ondersteuning en uitvoering van de commerciële activiteiten. Om het team te completeren ben jij de collega die het team verder helpt, ontwikkelt en coördineert. Jij ondersteunt en beheert je eigen klanten. Daarnaast ondersteun je, op een proactieve manier, de klant en de Customer Relations Managers van de regio waar jij verantwoordelijk voor bent. In de prachtige showroom van Hilding Anders sta jij klanten te woord en in de toekomst is het de bedoeling dat je mee helpt met het trainen van de klant op het gebied van productkennis.

Wat krijg jij ervoor terug?
Een geweldige en uitdagende baan binnen een ambitieus, internationaal en no-nonsens bedrijf met korte lijnen en waar kernwaarden als integriteit, samenwerken en verantwoordelijkheid nemen de basis zijn. Je start in een jaarcontract en krijgt veel ruimte om je creativiteit kwijt te kunnen. Het salaris ligt rond de € 3.300,00, afhankelijk van jouw ervaring.

Wat ga jij doen?

  • Je bouwt en onderhoudt je relaties met klanten
  • Je behandelt telefonisch inkomende orders van klanten en verwerkt deze in de betreffende systemen
  • Je handelt je pre-sales en aftersales af
  • Je belt je klantacties na
  • Je hebt een representatieve en ondersteunende rol bij klantbezoeken, beurzen en dealerdagen
  • Je verzamelt gegevens over producten, markten en klanten en signaleert trends in de markt
  • Je registreert en handelt servicemeldingen, orders en klachten af
  • Je bent het aanspreekpunt naar andere afdelingen zoals het MT en Productmanagement

Wat wordt er van jou gevraagd?

  • Afgeronde HBO opleiding richting Commerciële Economie (CE) of International Business & Languages (IBL)
  • Aantal jaren ervaring in een Customer Service/Verkoop binnendienst functie
  • Ervaring met leidinggeven/coördineren
  • Goede kennis van administratieve bedrijfsprocessen en systemen
  • Kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

Waar ben jij sterk in?

  • Jij bent klant- en servicegericht
  • Jij weet de klant op een professionele manier te woord te staan en kan de juiste oplossing bieden door goed te luisteren
  • Jij bent gestructureerd, nauwkeurig en weet goed het overzicht te houden
  • Naast het actief meewerken overzie jij de activiteiten van de customer service afdeling en weet jij op een effectieve manier draagvlak te creëren bij je collega’s

Extra informatie

  • Aantal uren | 40
  • Een talentscan maakt onderdeel uit van deze procedure