Team Coördinator Managed Services – Lemelerveld

Waar ga jij aan de slag?

Ben jij in staat om vanuit een technische invalshoek mee te gaan in de denkwereld van IT-Engineers? Ben jij stevig genoeg om zelfstandige teams aan te sturen variërend van junior tot senior niveau op de 2e en 3e lijn? Dan zoeken wij jou voor de functie van Team Coördinator Managed Services bij Unica ICT met locaties in Lemelerveld, Deventer en Son.

In deze functie heb jij de leiding over ongeveer 20 man, en stuur je diverse teams aan en draag je zorg voor de HR-performance cyclus. Je werkt nauw samen met je 3 collega team coördinatoren, waarbij er 2 collega’s in Lemelerveld zijn en 1 in Son. Tevens spar je met de Manager Managed Services over het verder ontwikkelen van de afdeling. Belangrijk is dat jij inhoudelijk een sparringpartner kunt zijn voor je engineers en vanuit hier toegevoegde waarde meebrengt op gebied van escalatiemanagement. Daarnaast stel jij je team in staat om permanent te leren, te verbeteren en zorg je dat individuen zichzelf verder kunnen ontwikkelen. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele gang van zaken en bewaakt en verbetert de kwaliteit van de afdeling.

Wie is Unica ICT?
Al meer dan 25 jaar vertalen ze hier marktontwikkelingen naar effectieve ICT-oplossingen. Het “wij-gevoel” is hier erg sterk en met een hecht team wordt er gewerkt aan complexe vraagstukken op gebied ICT-infrastructuren. Ze zijn marktleider in Oost-Nederland en ontzorgen klanten in de complete ICT-keten, van het leveren tot implementeren, onderhouden en beheren van infrastructuren. Wat ze doen is complex en dat kunnen ze handelen omdat er goed wordt samengewerkt met elkaar. Er heerst een informele cultuur, iedereen staat voor elkaar klaar en je kunt altijd vragen stellen.

Inmiddels bestaat het totale bedrijf uit zo’n 250 mensen en zijn ze groeiende. Ondanks de grootte is de organisatie plat en alles is bespreekbaar. In Lemelerveld wordt gezamenlijk geluncht en word je dagelijks door 3 dames in de watten gelegd met omeletjes, verse broodjes en soepjes. Jaarlijks zijn er uitjes vanuit de specifieke afdelingen maar organiseert de personeelsvereniging met veel enthousiasme bbq’s, paintballen of attractieparkbezoekjes waarbij het hele gezin welkom is.

Wat krijg jij ervoor terug?
Een uitdagende en pittige functie bij een gerenommeerd en innovatief Microsofthuis waar je met de nieuwste technologieën werkt en waar je mooie uitdagingen en een hecht team vindt. Het is een bedrijf waar je veel vrijheid hebt in wat je wilt- en kunt oppakken.

De arbeidsvoorwaarden waarop je kunt rekenen zijn een salaris passend bij je werkervaring, volop opleidingsmogelijkheden, 25 vakantiedagen +1 dag voor je verjaardag en +2 dagen als je niet ziek bent geweest, een goede pensioenregeling, collectiviteitskorting en een jaarcontract met uitzicht op een vast contract.

Wat ga jij doen?

  • Samen met je team aan de slag om alles eruit te halen voor de klant en verwachtingen te overtreffen
  • Meebouwen aan een klantgerichte cultuur
  • Bewaken en verbeteren van de dienstverlening van de afdeling
  • Verantwoordelijk voor de capaciteitsbehoefte en beheer van planning en de werkvoorraden
  • Zorgdragen voor transitieprocessen vanuit projecten naar de afdeling
  • Ervoor zorgen dat de dienstverlening conform ITIL-richtlijnen geschiedt

Functie-eisen

  • Aantoonbaar HBO- werk en denkniveau
  • Inhoudelijke achtergrond in IT-infrastructuren
  • Je beschikt (bij voorkeur) over leidinggevende ervaring

Waar ben jij sterk in?

  • Je staat stevig in je schoenen, bent daadkrachtig en servicegericht
  • Jij bent een sterke leidinggevende en weet je team te motiveren en te inspireren
  • Jij bent klantgericht en kan inhoudelijk sparren op IT-gebied

Extra informatie

  • Aantal uren | 32 – 40 uur
  • Je kunt een Verklaring Omtrent Gedrag overleggen
  • Een Talentscan maakt onderdeel uit van de procedure