Teamleider Servicemedewerkers & Planning – Deventer

Waar ga jij aan de slag?

Voor Westfalen Medical in Deventer zijn wij op zoek naar een ervaren Teamleider. Jij bent als Teamleider het eerste aanspreekpunt voor de Servicemedewerkers en de planning. Jij geeft leiding aan hen en bent verantwoordelijk voor de coördinatie van al hun werkzaamheden ten behoeve van de dagelijkse leveringen van de producten en diensten aan de cliënten en afnemers. Goed kunnen plannen en organiseren is daarom essentieel in deze functie!

Wie is Westfalen Medical?
In de medische markt is Westfalen Medical een begrip als het gaat om medicinale gassen en de daaraan gerelateerde apparatuur. Zij voorzien in de behoefte van een groeiende groep patiënten thuis (Homecare), maar leveren ook aan verzorgingshuizen, ziekenhuizen en nooddiensten (B2B). Omdat ze een landelijk dekkend netwerk hebben, zijn ze in staat adequaat en snel te leveren. Westfalen Medical maakt deel uit van het internationale Westfalen concern, waarvan het moederbedrijf in Duitsland gevestigd is en kenmerkt zich door haar professionele, informele en open karakter.

Wat krijg jij ervoor terug?
Een veelzijdige baan waar geen dag hetzelfde is, binnen een internationaal familiebedrijf met commerciële en maatschappelijke impact en in een complexe en dynamische markt. De circa 100 medewerkers laten oprechte zorg zien aan hun cliënten en afnemers. Naast een gedegen inwerkperiode krijg jij de ruimte om je verder professioneel te ontwikkelen. Er worden regelmatig teamuitjes verzorgd met als doel: plezier, ontspanning en teambuilding. Je start met een jaarcontract. Jouw salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring. Er worden goede secundaire voorwaarden geboden, waaronder 26 vakantiedagen en 13 ADV dagen.

Wat ga jij doen?

De werkzaamheden in jouw functie zijn zeer veelzijdig. Je stuurt de Servicemedewerkers (>35) aan die dagelijks onderweg zijn om cliënten en afnemers optimaal te bedienen. Daarnaast begeleid je de Planners bij hun taken. Je onderhoudt intensief contact met ze en je zorgt voor een efficiënte planning en verdeling van de werkzaamheden. Het leveren van kwaliteit, bieden van veiligheid en het leveren van service dienen hierbij altijd geborgd te worden. Daarnaast voer je kostenbesparingen door, maak je bestaande procedures efficiënter en bewaak je het budget van je afdeling. Het zorgdragen voor een continue optimale bezetting op beide afdelingen en de depots van waaruit de Servicemedewerkers werken is een belangrijk aspect. Uiteraard heb je de drive om je medewerkers zowel op persoonlijk als zakelijk vlak te ontwikkelen. Jij werkt nauw samen met de overige teamleiders van Logistiek, Techniek en Customer Service.

Wat wordt er van jou gevraagd?

  • Afgeronde HBO opleiding
  • 5 – 10 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie
  • Ervaring met aansturen van een team van minimaal 10 medewerkers
  • Je hebt ervaring met projectmatig werken
  • Ervaring met een ERP-systeem (kennis van SAP is een pré)
  • Ervaring met een planningsprogramma (kennis van Ortec is pré)
  • Ervaring met een hectische en dynamische werkomgeving
  • Je hebt een goed topografisch inzicht
  • Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving zoals arbeidstijdenwet en cao
  • Kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift (Duits is een pré)
  • In bezit van een rijbewijs B
  • Je bent bereid regelmatig binnen Nederland te reizen

Waar ben jij sterk in?

  • Jij kan procesmatig denken en handelen
  • Jij stimuleert en motiveert graag jouw medewerkers
  • Jij bent iemand die graag buiten de kaders denkt
  • Jij bent klant- en resultaatgericht
  • Jij bent in staat om assertief te handelen
  • Jij werkt gestructureerd en nauwkeurig
  • Op hectische momenten weet jij het overzicht te behouden
  • Jij hebt een goed inlevingsvermogen
  • Jij bent je bewust van je omgeving

Extra informatie

  • Aantal uren | 40
  • Een talentscan maakt onderdeel uit van deze procedure