Technisch Commercieel Medewerker Service – Zeddam

Waar ga jij aan de slag?

Je houdt ervan om het beste uit jezelf te halen voor je klanten, maar ook voor jezelf. Je wilt je kunnen ontwikkelen en daarmee de organisatie een stap vooruit helpen. Op het hoofdkantoor van onze opdrachtgever in Zeddam krijg je daarvoor alle ruimte. Daar vindt de service aan haar klanten over de hele wereld plaats en worden de lokale service engineers ondersteund bij de verkoop van servicediensten en onderdelen.

Als Technisch Commercieel Medewerker Service ken jij de klanten en weet jij precies wat ze nodig hebben, ze zien jou als een volwaardige gesprekspartner. Daarnaast krijg je de ruimte om processen te verbeteren, de service naar een hoger level te tillen en de afdeling verder te professionaliseren.

Wie is onze opdrachtgever?
Een toonaangevende leverancier van geïntegreerde totaaloplossingen voor de broederij-industrie. De opdrachtgever, opgericht in 1919, heeft naast het hoofdkantoor in Zeddam en het distributiecentrum in Doetinchem vestigingen in Zuid-Amerika, Oost-Europa, het Midden-Oosten, Azië en de Verenigde Staten. Met 150 medewerkers ontwikkelt en installeert het bedrijf industriële broedmachines, broederij-automatiseringssystemen en klimaatbeheersingsapparatuur en verleent daarbij ook service. Het bedrijf is onderdeel van het beursgenoteerde Hydratec.

Wat krijg jij ervoor terug?
Jij gaat werken binnen een toonaangevende organisatie. Zij staan met hun 100-jarige ervaring wereldwijd prominent op de kaart. Het bedrijf is erg aan het groeien en hierdoor liggen er veel kansen en mogelijkheden. Innovatie en voortdurende ontwikkeling staan hoog in het vaandel. Je vindt er een open cultuur waarin je de vrijheid hebt om je verder te kunnen ontwikkelen. Er heerst een professionele mentaliteit en men is zeer laagdrempelig in de omgang en wil elkaar graag helpen. En natuurlijk worden successen samen gevierd! Ze passen de CAO voor de Metalektro toe en deze worden aangevuld met bedrijfseigen regelingen.

Wat ga jij doen?

Jouw werk is veelzijdig:

  • je geeft, vanuit de binnendienst, antwoord op alle commerciële en technische vragen van jouw klanten. Bijvoorbeeld als het gaat om spareparts, upgrades en equipment en het gebruik hiervan in de broederij;
  • je maakt offertes;
  • zoekt de juiste onderdelen uit;
  • zorgt voor maatwerk-servicecontracten en -spareparts-pakketten en volgt alle orders op.

Wat wordt er van jou gevraagd?

  • Je beschikt over een afgeronde technische MBO+ opleiding
  • Commerciële opleiding of ervaring
  • Je beheerst de Engelse taal, zowel in woord als geschrift
  • Het liefst spreek je ook een andere vreemde taal (bij voorkeur Spaans)

Waar ben jij sterk in?

  • Je bent communicatief vaardig
  • Je weet je hoofd koel te houden, ook in stressvolle situaties

Extra informatie

  • Aantal uren | 36 – 40
  • Een talentscan maakt onderdeel uit van de procedure