
7 tips voor succesvolle sollicitatiegesprekken: Hoe vind je de beste kandidaat voor jouw organisatie?
Strategisch Marketeer
Inmiddels werk ik bijna 7 jaar bij Eqib, waar ik begon als video marketeer en me nu richt op de strategische kant van marketing. Mijn focus ligt op data-driven marketing, HubSpot en marketing automation, maar ik duik nog steeds graag in het creatieve proces – knutselen met woorden en beelden blijft leuk!
Wat marketing voor mij zo interessant maakt binnen een organisatie als Eqib, is dat je niet alleen werkt aan de positionering en strategie van de organisatie zelf, maar ook direct en indirect meedenkt met onze klanten over hun benadering van de arbeidsmarkt. In een krappe arbeidsmarkt is de juiste positionering essentieel, en dat is een gave uitdaging. Samenwerken staat voor mij centraal. Ik geloof dat de kracht van marketing ligt in strategisch meedenken met de organisatie, signaleren waar kansen liggen en deze vertalen naar slimme marketingstrategieën. Ik ben een doener met een lange termijnvisie, creatief en een tikkeltje eigenwijs maar sta altijd klaar om mijn collega’s te helpen.
Ik ben dol op reizen en mijn creativiteit komt ook tot uiting in mijn huis – regelmatig moet alles weer anders. Maar één ding blijft altijd hetzelfde: de grote hoeveelheid plantjes! ?
Sterke marketing begint met een creatief idee, strategisch denken en de durf om het anders te doen.